Inte nu igen....

Jag har ont i halsen, huvudet och ar varm. har inte testat temperaturen men jag kanner mig febrig. Jag HATAR att vara sjuk. Fiiii fan. Aja. Life goes on.

Jobbade i lordags som sagt, i sondags akte jag och Caroline till Brighton och julhandlade. Gar ju framat med mina paket iaf! Sen pa kvallen akte jag och Jamie till Greg och sag pa film. Vi sag varandra knappt pa hela helgen! Men pa sondag har vi bestamt att vi inte ska gora nat, bara stanna i sangen heeeela dagen. Myspys.

Jag ater Ben &Jerrys Cookie Dough, yummie! Hejdaaa.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag äter också Ben & Jerrys cookie dough!:D Fast den var sådär...Jag tycker mer om caramel chew chew :p
Ja,fii fan. Vad ska do ha?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback